Skip to main content

ادکلن دات آی آر تجربه خرید منحصر به فرد خرید

راه های افزایش ماندگاری ادکلن

راه های افزایش ماندگاری ادکلن

به نام خدا

موضوع امروز یک موضوع بسیار جذاب که شامل یک اشتباه رایج که معمولا همه ی ما نا خود آگاه پس از اسپری کردن عطر انجام میدهیم واینکه چکار کنیم تا عطرمان مانگاری بیشتر داشته باشد، پس تا آخر وبلاگ با ما همراه باشید.

(مدت زمان لازم برای مطالعه سه دقیقه)

نکات مهم ماندگاری عطرو ادکلن : اگر می خواهید ماندگاری عطرتان طولانی تر باشد، چندین نکته و تکنیک وجود دارد که میتوانید از آنها پیروی کنید اولین نکته ،عطر ها روی پوست هایی که به خوبی هیدراته( در اینجا منظور پوست دارای رطوبت است) شده اند ماندگاری بیشتری دارند، قبل از اسپری کردن، یک مرطوب کننده ی بدون عطر به پوست خود بزنید.مرطوب کننده سدی ایجاد میکند که به حبس شدن عطر کمک میکند.

دومین مورد که میتوانم بگویم که مهمترین مورد نیز است، استفاده از عطر و ادکلن در نقاط دارای نبض است، نقاط نبض مناطقی از بدن هستند که رگ های خونی در نزدیک ترین مناطق به سطح پوست هستند پس گرمای بیشتری تولید میکنند بنابر این گرما عطر را تشدید و ماندگاری آن را بیشتر میکند. نقاط دارای نبض شامل مچ دست، گردن، پشت گوش ،آرنج و پشت زانو است.

سومین مورد عطر های خود را لایه بندی کنید: از محصولاتی از همان خط عطراستفاده کنید تا لایه هایی از رایحه ایجاد کنید. با یک شوینده ی بدن یا ژل دوش معطر شروع کنید و سپس یک لوسیون یا کرم بدن را استفاده کنید و سپس عطر یا ادکلن را روی آن بمالید. لایه بندی عطر به چسبیدن آن به پوست شما کمک می کند و ماندگاری آن را بیشتر میکند.

چهارمین مورد روی لباس و مو هم میتوانید اسپری کنید: عطر ها می توانند به پارچه بچسبند، بنابر این اسپری کردن روی لباس ها  بسیار موثر است.

اسپری روی مو

پنجمین موردعطر ها را بدرستی نگهداری کنید: گرما، نور و هوا می توانند عطر ها را در طول زمان تخریب کنند. برای حفظ کیفیت ، عطرهای خود را در محیط خنک و تاریک به دور از نور مستقیم خورشید و تغییرات شدید دما نگهداری کنید. بطری ها را محکم بسته نگه دارید تا قرار گرفتن در معرض هوا به حداقل برسد.

 

ششمین مورد، از پرایمر عطری استفاده کنید: برخی از شرکت ها پرایمرهای  عطری را ارائه می دهند که برای افزایش ماندگاری عطر طراحی شده اند. این پرایمر ها پایه ای برای چسبیدن عطر فراهم میکنند و به ماندگاری طولانی تری روی پوست کمک می کنند.

هفتمین مورد از مالش یا لمس کردن خود داری کنید: خیلی ها فکر میکنند که با مالش مچ دست خود به پخش بوی عطر کمک میکنند در حالی که کاملا این کار اشتباه است ، با انجام مالش مچ دست ملکول های رایحه را از بین می رود و باعث میشود که عطر ماندگاری کم تری داشته باشد.

هشتمین مورد هم این است که غلظت رایحه ها را هم در نظر بگیرید: عطر ها در غلظت های روغنی مختلفی تولید می شوند که شامل پرفیوم، ادو پرفیوم ، ادو تویلت و ادکلن وجود دارند. بطور کلی هرچه که غلظت عطر روغنی آن بیشتر باشد ماندگاری عطر نیز بیشتر است.

 

پست های مرتبط

آیا سیلاژ وماندگاری عطر به کیفیت آن بستگی دارد

آیا سیلاژ وماندگاری عطر به کیفیت آن بستگی دارد

September 11, 2023 توسط زهرا سلیمانی

عطر ها ماندگاری بالا

 

این سئوال همیشه برای همه ی ما پیش می آید که آیا ماندگاری یک عطر تنها به کیفیت آن عطر بستگی دارد؟

دیدگاه ها (0)

یک دیدگاه ایجاد کنید