Skip to main content

ادکلن دات آی آر تجربه خرید منحصر به فرد خرید

چگونه عطر مناسب شخصیت و روحیه خود را انتخاب کنیم

چگونه عطر مناسب شخصیت و روحیه خود را انتخاب کنیم

به نام خدا 

(مدت زمان لازم برای مطالعه سه دقیقه)

انتخاب عطر مناسب برای شخصیت و خلق و خوی شما می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، زیرا عوامل زیادی مانند ترجیحات، سبک، مناسبت و فصل باید در نظر گرفته شود. با این حال، برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند عطری را که مناسب شماست پیدا کنید. در اینجا چند نکته برای انتخاب عطر مناسب با شخصیت و خلق و خوی شما وجود دارد:

ابتدا باید تیپ شخصیتی خود و نوع بویی که می خواهید منتقل کنید را شناسایی کنید. آیا می خواهید اعتماد به نفس، ظرافت، عاشقانه یا تازگی خود را بیان کنید؟ آیا می خواهید متمایز شوید یا می خواهید بازیگوش باشید و یا پیچیده؟ بسته به پاسخ هایتان، می توانید با انتخاب خانواده عطری که با شخصیت شما مطابقت دارد، گزینه های خود را محدود کنید. 

به عنوان مثال، اگر اعتماد به نفس و قدرتمندی دارید، ممکن است عطرهای شرقی را ترجیح دهید که نت های گرم و تند دارند. اگر ظریف و برازنده هستید، ممکن است عطرهای گلی را دوست داشته باشید که نت های ظریف و شیرینی دارند.

 اگر عاشقانه و خونگرم هستید، ممکن است از عطرهای میوه ای که نت های شاداب و شادی دارند لذت ببرید. اگر شاداب و سرزنده هستید، ممکن است عطرهای مرکباتی را انتخاب کنید که دارای نت های با طراوت و نشاط آور هستند. 

دوم اینکه باید خلق و خوی خود و احساسی که می خواهید در هنگام استفاده از عطر داشته باشید را در نظر بگیرید. آیا می خواهید احساس آرامش، انرژی، شادی یا اغوا کننده داشته باشید؟ آیا می خواهید خلق و خوی خود را تغییر دهید یا آن را تقویت کنید؟ بسته به پاسخ های خود، می توانید عطری را انتخاب کنید که تأثیر مطلوبی بر احساسات شما داشته باشد. برای مثال، اگر می‌خواهید احساس آرامش کنید، ممکن است عطری را انتخاب کنید که دارای نت‌های اسطوخودوس، بابونه یا وانیل باشد. 

اگر می خواهید احساس انرژی و هوشیاری داشته باشید، ممکن است عطری را انتخاب کنید که دارای نت های لیمو، گریپ فروت یا نعناع باشد. اگر می خواهید احساس شادی و خوش بینی داشته باشید، ممکن است عطری را انتخاب کنید که دارای نت های پرتقال، هلو یا رز باشد.

اگر می‌خواهید احساس فریبندگی و جذابیت کنید، می‌توانید عطری را انتخاب کنید که دارای مشک، عنبر یا نعناع هندی باشد.

و در آخر باید عطر را روی پوست خود تست کنید و ببینید چه بویی را می پسندید. عطرها به دلیل ترکیب شیمیایی بدن، نوع پوست و سبک زندگی در افراد مختلف می توانند بوی متفاوتی داشته باشند. بنابراین، مهم است که عطر را روی مچ دست یا گردن خود امتحان کنید و قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را دوست دارید یا نه، چند دقیقه صبر کنید. 

همچنین باید به چگونگی تکامل عطر در طول زمان توجه کنید، زیرا دارای سه مرحله است: نت‌های اولیه (اثر اول)، نت‌های میانی یا همان قلبی (شخصیت اصلی) و نت‌های پایانی (تاثیر ماندگار). شما باید عطری را انتخاب کنید که در هر سه مرحله بوی خوبی داشته باشد و مکمل رایحه طبیعی شما باشد

با رعایت این نکات می توانید عطر مناسب با شخصیت و روحیه خود را پیدا کنید. به یاد داشته باشید که عطر یک انتخاب شخصی است و هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. مهمترین چیز این است که عطری را انتخاب کنید که به شما احساس خوبی و اعتماد به نفس نسبت به خودتان بدهد ما در قسمت چت ادکلن دات ای ار در کمتر از پانزده دقیقه پاسخگوی سوالات شما هستیم..

 

پست های مرتبط

آیا سیلاژ وماندگاری عطر به کیفیت آن بستگی دارد

آیا سیلاژ وماندگاری عطر به کیفیت آن بستگی دارد

September 11, 2023 توسط زهرا سلیمانی

عطر ها ماندگاری بالا

 

این سئوال همیشه برای همه ی ما پیش می آید که آیا ماندگاری یک عطر تنها به کیفیت آن عطر بستگی دارد؟

عطر ها در طب سنتی

عطر ها در طب سنتی

August 28, 2023 توسط زهرا سلیمانی

عطر ها

 

 

 

ناگفته هایی در مورد رایحه ها در طب سنتی

تاثیرات رایحه ای خوش در خواب ما

تاثیرات رایحه ای خوش در خواب ما

August 27, 2023 توسط زهرا سلیمانی

عطر ها سلامت جسم و روح

 

 

آیا یک رایحه خوش باعث ایجاد خوابی خوش می شود؟

دیدگاه ها (0)

یک دیدگاه ایجاد کنید