Skip to main content

ادکلن دات آی آر تجربه خرید منحصر به فرد خرید

مهم ترین راهکار های تمیز عطر و ادکلن اورجینال و فیک

مهم ترین راهکار های تمیز عطر و ادکلن اورجینال و فیک

 به نام خدا

راهکار های ساده و کاربردی برای تشخیص ادکلن اصلی از قلابی

 

دوستان وهمراهان عزیز سلام وقتتون به خیر امروز میخواهیم به شما روش های تشخیص عطر و ادکلن اصلی و فرعی رو برای شما ارئه بدیم.

(زمان لازم برای مطالعه چهار دقیقه)

 

عطر ها از جمله ی محصولاتی اند که اغلب ارزشمند ومورد علاقه ی افراد هستند که ما در ادکلن دات ای ار به شما کمک میکنیم تا عطر اصلی را از فیک تشخیص دهید. یافتن عطرهای اصلی از تقلبی می تواند یک کار چالش بر انگیز باشد، زیرا جعل کنندگان بطور فزاینده ای در تولید عطر های متقاعد کننده مهارت پیدا کرده اند. با این حال ، چندین مرحله وجود دارد که می توانید از انها بهره ببرید

عطر ها را از خرده فروشان معتبر و مجاز ، مانند بوتیک های برند، فروشگاه ها ی بزرگ ، یا فروشندگان آنلاین معتبر که داری ضمانت و اصالت باشند خریداری کنید این بهترین راه حل است زیرا که شما بعد از خرید پس از باز کردن ادکلن در صورت فیک بودن نمی توانید ان را پس دهید . خرید از فروشندگان خیابانی ، بازار های کوچک یا وب سایت های مشکوک خودداری کنید ، زیرا این ها منابع رایج محصولات تقلبی هستند.

 بسته بندی را بررسی کنید: بسته بندی را به دقت بررسی کنید . عطرهای معتبر اغلب در جعبه های با کیفیت با چاپ خوب ، چین خوردگی دقیق و الگو های رنگی ثابت عرضه می شوند . به دنبال هر نشانه کار دستی ضعیف مانند لبه های ناهموار ، غلط املایی ، یا لوگوی تار باشید، بطری و برچسب زدن را بررسی کنید. مطابق تصویر، شیشه باید شفاف ، بدون هیچ گونه نقص یا حباب هوا باشد. برچسب را بررسی کنید و مطمئن شوید که نام تجاری، لوگو و جزئیات محصولات به درستی و با دقت در جای خود نوشته شده است.

تشخیص عطر فیک

 

جعل کنندگان ممکن است تغییرات یا اشتباهات جزئی دربرچسب گذاری داشته باشند.درج های بسته بندی را بررسی کنید، عطرها ی معتبر اغب با درج های اضافی مانند بروشور های اطلاعات محصول ، کارت ها ی گارانتی یا گواهی ها ی اصالت ارائه می شوند. این مواد معمولا به خوبی چاپ می شوند و کیفیت خوبی دارند. محصولات تقلبی ممکن است فاقد چنین درج هایی باشند یا دارای چاپ ضعیف باشند.

 

تشخیص عطر و ادکلن فیک

 

بوییدن عطر: این مرحله نیاز به آشنایی با رایحه ی اصلی دارد. در صورت امکان ، قبل از خرید عطر را تست کنید . عطرهای معتبر رایحه ای ثابت و متعادل دارند . عطرهای تقلبی ممکن است بوی متفاوت یا ضعیف تری داشته باشند به دلیل مواد تشکیل دهنده با کیفیت پایین تر یا فرایند های تولید نا مناسب.

تحقیق و مقایسه: قبل از خرید ، درموردعطری که به ان علاقه دارید تحقیق کنید. برای اطلاع از بسته بندی ، طراحی بطری و سایر جزئیات خاص به وب سایت رسمی برند مراجعه کنید. تصاویر و توضیحات محصول را از منبع رسمی با محصولی که قصد خرید از آن را دارید مقایسه کنید.

در نظر گرفتن قیمت : اگر به معامله ای برخورد کردید که خیلی خوب به نظر می رسد که درست نباشد ، محتاط باشید . عطرهای گران قیمت معمولا در محدوده ی خاصی قیمت دارند و قیمت های بسیار پایین تر ممکن است که نشان دهندهی یک محصول تقلبی باشند. گاهی فروشگاه ها ممکن است که تخفیف یا تبلیغات ارائه دهند.

 اگر مشابه محصولات ما را با قیمت بسیار پایین تر یافتید بدانید که آن عطر اصل نیست مگر به دلیل تخفیفات ویژه که ذکر شده باشد و در اخر به دنبال مشاوره ی متخصص باشید ،اگر در مورد اصالت عطر، مطمئن نیستید متخصصان  ما در فروشگاه ادکلن  دات ای ار به سوالت شما در کمتر از پانزده دقیقه پاسخ خواهند داد که خریدی مطمئن داشته باشید .  

 

پست های مرتبط

آیا سیلاژ وماندگاری عطر به کیفیت آن بستگی دارد

آیا سیلاژ وماندگاری عطر به کیفیت آن بستگی دارد

September 11, 2023 توسط زهرا سلیمانی

عطر ها ماندگاری بالا

 

این سئوال همیشه برای همه ی ما پیش می آید که آیا ماندگاری یک عطر تنها به کیفیت آن عطر بستگی دارد؟

چگونه عطر مناسب شخصیت و روحیه خود را انتخاب کنیم

چگونه عطر مناسب شخصیت و روحیه خود را انتخاب کنیم

September 10, 2023 توسط زهرا سلیمانی

عطر ها

 

 در این قسمت شما با یک راهنمای جامع خرید ادکلن آشنا می کنیم که مناسب تایپ شخصیتیان باشد  

عطر ها در طب سنتی

عطر ها در طب سنتی

August 28, 2023 توسط زهرا سلیمانی

عطر ها

 

 

 

ناگفته هایی در مورد رایحه ها در طب سنتی

تاثیرات رایحه ای خوش در خواب ما

تاثیرات رایحه ای خوش در خواب ما

August 27, 2023 توسط زهرا سلیمانی

عطر ها سلامت جسم و روح

 

 

آیا یک رایحه خوش باعث ایجاد خوابی خوش می شود؟

دیدگاه ها (0)

یک دیدگاه ایجاد کنید